EDUCADORA: Gemma Saura Mula
| |
NOM DE L'ACTIVITAT
“Berenar amb les famílies”
|
TEMPORALITZACIÓ
L'activitat es realitzarà la quarta setmana, més concretament el dia 9 d'octubre i tindrà una durada de 45 minuts.
|
ESPAI
L'espai on realitzarem aquesta trobada serà a l'aula.
|
EDAT INFANTS
P-1 de 1 a 2 anys
|
OBJECTIUS APRENENTATGE
Descoberta d’un mateix i dels altres
Descoberta de l’entorn
Comunicació i llenguatges
| |
CONTINGUTS
Conceptuals:
Procedimentals:
Actitudinals:
| |
RECURSOS
| |
DESENVOLUPAMENT
Rebuda als familiars
Les educadores i els infants estarem a l'aula esperant a que arribin els familiars per rebre'ls amb els braços ben oberts i plens d'alegria. Els familiars quan entrin a l'aula es trobaran als seus petits de la casa, i deixaran els aliments que duen repartits en les taules. En aquest moment comença a crear-se els primers contactes entre els diferents pares, mares, infants i educadora. És molt important que en aquest precís instant els familiars i els educadors mostrin confiança i alegria entre ells per tal de demostrar-lis el bon enteniment que hi ha i així ells poder estar tranquils i confiats.
Desenvolupament l'activitat o trobada
Un cop acabem de rebre a tots els familiars, començarem a berenar. Els familiars s'encarregaran de portar els aliments preferits dels seus infants i en aquest moment es quan han de compartir els seus gustos entre ells i provar el menjar del company.
Cloenda de l'activitat ''Acomiadament''
Un cop haguem acabat de berenar, recollirem i deixarem les taules i les cadires ben netes i les col·locarem al seu lloc. Els infants mentre ajuden a recollir podran ensenyar als seus familiars el seu lloc on s'asseu, on tenen els seus treballs, etc.
Les educadores ens acomiadarem a l'entrada de la llar d'infants amb les famílies i els infants, tot agraint-los la seva participació. Els infants s'aniran contents amb ganes de tornar a la llar, el dia següent.
| |
ADAPTACIONS
Tindrem molt en compte als diferents factors:
Al·lèrgies alimentaries són una resposta immunològica exagerada de l'organisme que es produeix en persones hipersensibles com a conseqüència de la ingestió, la inhalació o el contacte amb un aliment determinat o els seus derivats, o amb un additiu contingut en aquest aliment. Les persones que en pateixen presenten símptomes quan ingereixen, inhalen o tenen contacte amb aliments que per a la majoria de la població són segurs i saludables. Ens podem trobar en que hi hagi algun infant al·lèrgic a:
| |
AVALUACIÓ ACTIVITAT
Han connectat amb els interessos dels infants.
Han potenciat el treball autònom i la creativitat.
Han permès la participació de tots els infants.
S'ha respirat una atmosfera d'interès i treball.
Han propiciat l'atenció a la diversitat.
Els continguts i tipus d'activitats són significatives per a totes les famílies.
Ítems: Adequat, cal millorar, no adequat, observacions
| |
AVALUACIÓ INFANTS
Participa de l'activitat.
Gaudeix de l'activitat.
Mostra interès per les activitats.
Respecta als seus companys.
Identifica i manifesta les necessitats bàsiques del seu cos.
Mostra i reconeix els sentiments i les emocions primàries.
Comparteix les seves necessitats amb els seus companys, educadors i famílies.
Realitza adequadament l'activitat.
Els infants se senten còmodes realitzant les activitats amb l'ajuda dels familiars i educadors.
Ítems: Mai, Poc; sovint, sempre, observacions
|
"Berenar amb les famílies”
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada